RUANGAN KELUARGA KITA

Blog ini pada asalnya adalah bertujuan untuk tatapan kami sekeluarga tapi kini ianya menjadi aset penting untuk aku membuat contengan-contengan disini..

Semoga blog aku ini akan menjadi tatapan untuk anak-anak aku suatu hari nanti



Monday, December 27, 2010

Ipoh-Perai dan Perai -Ipoh

Pertama-tama sekali aku nak hebahkan bahawa today is Our 8th anniversary.. happy anniversary sayang, Semoga alam rumah tangga kita sentiasa di berkati dan di rahmati oleh Nya.

Rupanya dh sebulan aku duk kat perai ni..huhuhu.. ulang alik dari ipoh hujung minggu duk jenguk anak2 dan suami.. jenguk suami yg penting tu...hahaha..
Tapi betul la kata org dulu2 yg pompuan ni blajar setinggi mana pun akan ke ceruk dapur jugak.. aku setuju3x..
Balik ipoh je.. bayangkan aku kena siapkan keje rumah yg seminggu tertunggak dalam masa dua hari je..itupun tolak waktu makan, tido dan waktu dlm bilik air sebenarnya cuma tinggal beberapa jam je aku luangkan masa utk famili aku.. kesian depa.. takpe la .. ni pun untuk masa depan kami bersama jugak..
Apa2 hal pun hidup adalah perjuangan dan perjalanan hidup kita harus diteruskan.. sabar, tabah, don't give up dan jgn putus asa.(hii sama la tu...)..harap aku tabahkan hati dan dapat menepis dugaan hidup yg mencabar.. Cabaran yg paling kuat untuk aku tepis skrg ni adalah godaan dari makhluk yg bernama manusia.. Ya Allah kuatkan la imanku..huhuhu..

4 comments:

  1. Sabar dengan dugaan dan kerenah manusia ye Sis.. InsyaAllah Sis akan kuat..
    **Sis, Perai dok area mana? Myra pn keje kt Perai gak.. :)

    ReplyDelete
  2. ala kt mox tu hehehe menjawab kt org hua hua

    ReplyDelete
  3. org cakap yg kite suke tuelah akan menyakitkan hati kite...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Disclaimer

Artikel di sini hanya kompilasi tulisan dan luahan hati sendiri. Justeru itu, saya tidak dapat menjawab sebarang pertanyaan profesional berkaitan kesihatan, kaunseling rumahtangga mahupun undang-undang dan hal ehwal agama yang mendalam. Anda dinasihatkan untuk mendapatkan bantuan pakar dalam bidang berkaitan bagi masalah yang dialami. Terima Kasih..

Protected by Copyscape Online Plagiarism Checker