RUANGAN KELUARGA KITA

Blog ini pada asalnya adalah bertujuan untuk tatapan kami sekeluarga tapi kini ianya menjadi aset penting untuk aku membuat contengan-contengan disini..

Semoga blog aku ini akan menjadi tatapan untuk anak-anak aku suatu hari nanti



Friday, March 19, 2010

Wani is Our Little Young Driver


Telatah wani ni dah berlanjutan sejak sebulan yang lalu.. Pada mulanya dia cuma jadi permerhati je.. biasanya Intan dan Nasrul yang selalu berebut melakukan aksi2 yang memerbahayakan dijalan raya ni but now wani is totally take over this action.. Kadang2 kami berdua suami isteri cuma memerhati je tapi kali ni aku bejaya meng' snap' photo ni dan juga merakan video ni untuk kenangan bersama.. he.... hee... aku berjaya jugak akhirnya!!!!!!!
Bakul kain kotor warna merah aku ni la yang selalu jadi mangsa.. kaki dimasukkan kedalam sambil duduk pastu bulatan ruangan atas bakul tu dijadikan umpama stereng kereta.. sambil mulut berbunyi lagak bunyi engine kereta berjalan.. Kadang2 tu lagak wani ni macam gerakkan stereng ala2 tgh amik corner membahaya pun dia boleh buat.. kalau tak percaya tengok je video di bawah ni..


Mula2 aku ingatkan bakul kain aku warna merah tu je yang jadi magsa, rupa2nya bakul raga aku wat guna kat dapur ni pun dia wat lagak tu jugak.. macam gambar kat bawah ni:


Dulu aku tak perasan pun anak aku yang mana satu yang selalu perlakukan bakul aku sampai jadi macam ni:

Then suami aku kata, dia sendiri yang nampak anak aku wani yang selalu buat bakul aku tu jadi macam tu.. Then aku la yang selalu perbetulkan balik bakul aku sampai jadi normal cam yang kat bawah ni.

Ni satu lagi, bakul sampah kecik aku yang kat dalm bilik tido pulak yang jadi mangsa. Photo ni aku snap pepagi sebelum aku pegi kerja.. aku duk tgh persiapkan diri nak ke tempat keje tapi si Wani plak sibuk buat aksi2 menarik ni..
Dan ini juga:


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Disclaimer

Artikel di sini hanya kompilasi tulisan dan luahan hati sendiri. Justeru itu, saya tidak dapat menjawab sebarang pertanyaan profesional berkaitan kesihatan, kaunseling rumahtangga mahupun undang-undang dan hal ehwal agama yang mendalam. Anda dinasihatkan untuk mendapatkan bantuan pakar dalam bidang berkaitan bagi masalah yang dialami. Terima Kasih..

Protected by Copyscape Online Plagiarism Checker