RUANGAN KELUARGA KITA

Blog ini pada asalnya adalah bertujuan untuk tatapan kami sekeluarga tapi kini ianya menjadi aset penting untuk aku membuat contengan-contengan disini..

Semoga blog aku ini akan menjadi tatapan untuk anak-anak aku suatu hari nanti



Friday, March 12, 2010

Parker Pen Pemberian Suami

Pen pemberian abang ni adalah hadiah konvokesyen Ika semasa majlis konvokesyen Ika di UTP pada bulan August 2002.. Masa tu kita telah bertunang selama 2 bulan sebelum majlis konvokesyen tu. Ika masih ingat lagi abang hadiahkan ika sejambak bunga yang besar pada hari tu berserta dengan bungkusan hadiah yang mengandungi pen parker ini selepas selesai majlis konvokesyen tu.. Terima kasih sayang..

Sebenarnya pen pemberian abang ni dah banyak kali hilang tapi terjumpa balik so baik ika abadikan gambar pen ni sebelum ia hilang lagi..

Kadang2 ika terfikir mungkin abang ingat Ika tak pernah hargai pen pemberian abang ni..  Bukan maksud Ika pun nak careless.. tapi Ika mmg tak pernah pakai pen abang tu untuk kegunaan harian sebab tangan Ika ni lebih cormfortable menulis mengunakan pen murahan. saja . Ika lebih prefer  menggunakan pen yang takde jenama pun sebab ika rasa lebih selesa nak guna kan ia  malahan pen yg  biasa Ika guna kadang2 cuma berharga 0.99 sen je.. kalau beli kat tesco tu ika pernah beli dlm RM1 untuk 3 batang. Sesetengah tu ada pen yang ika dapat free dari mana2 ntah, kebanyakkannya dah lupa mana asal pen2 tersebut... Ika perasan tulisan ika menggunakan pen2 yang sedemikian mmg kemas dan cantik..

Ika masih ingat lagi abang kata abang bagi Ika hadiah pen ni bukan saja bersempena majlis konvokesyen Ika tu tapi juga sebab ketika itu Ika telah confirm akan berkerja sebagai seorg pendidik di Kolej Maxwell ni dalam masa sebulan selepas majlis tu. Terima kasih sekali lagi sayang...

p/s: Kalau boleh bagi la lagi hadiah kat Ika yer!!!! Tak payah mahal2 pun., pengikat rambut kat pasar malam pun boleh.... Asalkan nampak cantik dan ikhlas dari hati abang. Kali ni Ika akan jaga elok2, siap simpan dalam peti besi buat koleksi untuk tatapan anak2 pulak... hee

1 comment:

  1. hehehe seronoknya dpt hadiah drpd yg tersayang, kami beli lg nieh?? huhu moga berkekalan hingga ke anak cucu yer, kis kis lg.. hahahha
    ;-D

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Disclaimer

Artikel di sini hanya kompilasi tulisan dan luahan hati sendiri. Justeru itu, saya tidak dapat menjawab sebarang pertanyaan profesional berkaitan kesihatan, kaunseling rumahtangga mahupun undang-undang dan hal ehwal agama yang mendalam. Anda dinasihatkan untuk mendapatkan bantuan pakar dalam bidang berkaitan bagi masalah yang dialami. Terima Kasih..

Protected by Copyscape Online Plagiarism Checker