Image Widget

Image Widget

RUANGAN KELUARGA KITA

Blog ini pada asalnya adalah bertujuan untuk tatapan kami sekeluarga tapi kini ianya menjadi aset penting untuk aku membuat contengan-contengan disini..

Semoga blog aku ini akan menjadi tatapan untuk anak-anak aku suatu hari nanti


MY SWEET FOLLOWER

SILA PILIH JENIS dan SIZE TEXT UNTUK AKTIVITI SKODENG ANDA!!

Kalau tak suka jenis font yang asal boleh ler tukar.. Kalau rabun ke, buat2 rabun ke atau memang tak brape nampak tulisan tu boleh la besarkan sikit yer... al maklum la, umur kita ni sentiasa meningkat..

Bachelor Girl - Buses And Trains

Thursday, September 30, 2010

Pagi ni on the way dtg keje aku dengar lagu ni kat mix.FM yg pernah jadi my first favourite station radio.. Kalau 10 tahun yang lalu mmg lirik lagu ni ada kena mengena dgn hidup aku tapi sekarang aku dah happy dengan hidup aku yang tak seberapa ni.. alhamdullilah..


Untuk mendengar lagu ni SILA TEKAN DI BAWAH ni!!!

http://beemp3.com/images/beemp3-player.png

) 100% 50% no-repeat #fffbf2;border:solid 1px #ffbe32;font:11px/16px arial, sans-serif;color:#000;padding:4px 11px 0;border-radius:5px;width:296px;margin:0 0 14px">
http://beemp3.com/player/player.swf
" quality="high" bgcolor="#ffffff" width="290" height="24" align="middle" allowScriptAccess="sameDomain" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" flashvars="playerID=1&bg=0xCDDFF3&leftbg=0x357DCE&lefticon=0xF2F2F2&rightbg=0x64F051&rightbghover=0x1BAD07&righticon=0xF2F2F2&righticonhover=0xFFFFFF&text=0x357DCE&slider=0x357DCE&track=0xFFFFFF&border=0xFFFFFF&loader=0xAF2910&soundFile=http%3A//dc183.4shared.com/img/1147370441/703a961c/dlink__2Fdownload_2FLhXFAZHL_3Ftsid_3D20120228-132642-20cdd049/preview.mp3%0A%0A">

Buses and Trains Lyrics
Artist(Band):Bachelor Girl


Hey Mom
Why didn't you tell me
Why didn't you teach me a thing or two
You just let me go
Out into the World
You never thought to share what you knew

So I walked under a bus
I got hit by a train
Keep falling in love
Which is kinda the same
I've sunk out at sea
Crashed my car, gone insane
And it felt so good
I want to do it again

Hey Mom
Why didn't you warn me
Coz about boys is something i should have known
They`re like chocolate cake
Like cigarettes
I know they're bad for me
But I just can't leave 'em alone

So I walked under a bus
I got hit by a train
Keep falling in love
Which is kinda the same
I've sunk out at sea
Crashed my car, gone insane
And it felt so good
I want to do it again

(AND I WALKED)UNDER A BUS
I GOT HIT BY A TRAIN
AND IT FEELT SO GOOD
AND I WANNA DO IT AGAIN
WANNA DO IT AGAIN
*HEY EY IEEY*
(WANNA DO IT)
Oh, felt so good

Hey Mom
Since we're talking
What was it like when you were young
Has the world changed
Or is it still the same
A man can kill and still be the sweetest love.

So I walked under a bus
I got hit by a train
Keep falling in love
Which is kinda the same
I've sunk out at sea
Crashed my car, gone insane
And it felt so good
I want to do it again

So I walked under a bus
I got hit by a train
Keep falling in love
Which is kinda the same
I've sunk out at sea
Crashed my car, gone insane
And it felt so good
I want to do it again

(AND I WALKED)UNDER A BUS
I GOT HIT BY A TRAIN
AND IT FEELT SO GOOD
AND I WANNA DO IT AGAIN
WANNA DO IT AGAIN

Bachelor Girl - Buses And TrainsSocialTwist Tell-a-Friend

3 comments:

Anonymous said...

Hello there, I found your blog via Google at the same
time as searching for a comparable subject, your site came up, it seems great.
I have bookmarked it in my google bookmarks.
Hi there, simply was alert to your blog thru Google, and found that
it is truly informative. I'm gonna watch out for brussels. I will be grateful should you continue this in future. A lot of people can be benefited out of your writing. Cheers!

my weblog - garage equipment supplier

Anonymous said...

Hello to all, how is everything, I think every one is getting more from this web page, and your views are fastidious
in support of new people.

my site Tutorial Services

Anonymous said...

These are actually fantastic ideas in regarding blogging.
You have touched some pleasant points here. Any way keep up wrinting.


http://www.faccedatennis.it/index.php?do=/blog/78815/how-to-loss-weight/

my page ... how to loss weight

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Disclaimer

Artikel di sini hanya kompilasi tulisan dan luahan hati sendiri. Justeru itu, saya tidak dapat menjawab sebarang pertanyaan profesional berkaitan kesihatan, kaunseling rumahtangga mahupun undang-undang dan hal ehwal agama yang mendalam. Anda dinasihatkan untuk mendapatkan bantuan pakar dalam bidang berkaitan bagi masalah yang dialami. Terima Kasih..

Protected by Copyscape Online Plagiarism Checker
 

DEDIKASI

Khas Untuk Suami Tersayang : Badri Bin Mohd Zin berserta anak-anak yang amat ibu kasihi : Intan Nurliyana Binti Badri, Mohamad Nasrul Danish Bin Badri, Intan Nursyazwani Binti Badri dan Mohamad Akhil Danish Bin Badri.
Last updated on: SEPTEMBER 2010

My Status

My Banner

Create your own banner at mybannermaker.com!
Nah copy dan paste code kat bawah ni dan letak banner aku ni kat website korang yer!

Permata Hati Kami

PERMATA HATI KITA

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickersLilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers