RUANGAN KELUARGA KITA

Blog ini pada asalnya adalah bertujuan untuk tatapan kami sekeluarga tapi kini ianya menjadi aset penting untuk aku membuat contengan-contengan disini..

Semoga blog aku ini akan menjadi tatapan untuk anak-anak aku suatu hari nanti



Thursday, September 30, 2010

Nota minggu ini pada rakan2 blogger

Kepada rakan2 blogger lain yang sudi singgah dan sudi 'terjah' mana2 tempat yang patut aku ucapkan tima kasih daun keladi, lain kali singgah lagi dan 'terjah' lagi..

memang 2-3 hari ni aku cuma memblog walking hanya dengan merangkak je sebabnya aku bz meng'update' blog aku ni.. aku dah jemu tgk template yang lama tu.. tapi alhamdullilah dah settle dah.. cuma nak tambah mana2 yg patut je.. tu pun nasib baik kepala otak aku ni masih ingat jugak skit2 mcm mana nak meng'edit' code HTML tu .. yg banyak2 editing part tu aku skodeng mana2 blog2 otai2 kita yg sudi kongsikan tutorial bersama.. tima kasih.. tima kasih..

Ini pesanan yg aku tinggalkan sejak 2-3 hari yang lalu:



Template blog aku kali, aku rasa kali yg ke berbelas-belas kali yg aku try and error then baru aku decide nak guna kan ianya kali ni..

Skali lagi aku ucapkan tima kasih pada blogger2 yg sudi singgah kat sini .. lepas2 ni aku taknak merangkak lagi, aku nak berlari pulak masa wat blog walking .. so pada2 sapa yg nak aku skodeng blog mereka sila la tinggalkan jejak anda dimana-mana yang patut...(dan jgn lupa 'terjah' mana2 tempat yang patut yer...).. Insay allah aku pun takkan lupa nak skodeng kat tempat korang pulak..




No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Disclaimer

Artikel di sini hanya kompilasi tulisan dan luahan hati sendiri. Justeru itu, saya tidak dapat menjawab sebarang pertanyaan profesional berkaitan kesihatan, kaunseling rumahtangga mahupun undang-undang dan hal ehwal agama yang mendalam. Anda dinasihatkan untuk mendapatkan bantuan pakar dalam bidang berkaitan bagi masalah yang dialami. Terima Kasih..

Protected by Copyscape Online Plagiarism Checker