RUANGAN KELUARGA KITA

Blog ini pada asalnya adalah bertujuan untuk tatapan kami sekeluarga tapi kini ianya menjadi aset penting untuk aku membuat contengan-contengan disini..

Semoga blog aku ini akan menjadi tatapan untuk anak-anak aku suatu hari nanti



Friday, September 3, 2010

Weight Loss Made Easy

Orang kata, lose weight, look sexy!! Betul ke??? Weight Loss Made easy??? eeee betul ke?

4 bulan lepas figure aku macam ni , siap rajin exercise lagi tu.. kalau pompuan kat bawah ni boleh naikkan satu kaki , aku siap boleh naikkan dua-dua kaki lagi... hiiii

 Ntah bila la pulak aku nak kembali jadi cam ni

Sakarang ni kalau aku pegi exercise, begini la agaknya rupa aku dalam outfit senaman..?? Ye ke?? ataupun aku patut besarkan skit mana2 bahagian yang patut


Pastu mesti aku ada masalah untuk memilih exercise yang sesuai untuk aku

Tapi nasib baik suami aku ni baik, tak pernah pun dia komplain pasal bentuk badan aku.. Kalau dia berani cakap sepatah pasal body aku, aku siap nak sound kat dia, pastikan dia jadi macam mamat kat bawah ni dulu, then baru boleh kutuk-kutuk diri aku yang lemah dan ayu ni...

Boleh katakan setiap hari aku guna benda kat bawah ni dirumah untuk memastikan aku sentiasa anggun di depan suami yang tercinta, tapi yang menghairankan aku jarum dia ni tak pernah turun, naik lagi adalah.. apa masalah benda ni ekk?? rosak ke??

Dulu aku rajin exercise macam member-member aku yang kat bawah ni tapi sejak beranak baby  yang ke empat ni, aku dah takde mood!! Malas tahap cipan dah!!!

 Ni kawan-kawan aku yang lain lak
Ni pun ramai lagi kekawan aku.. (berbohong sungguh aku ni....)


 Dulu masa aku rajin exercise aku suka wat exercise macam ni, nak dapatkan flat tummy katakan..

kadang-kadang tu ada gak macam ni

Aku ni memang jenis kaki pemakan, sumer benda aku boleh sapu bersih.. mana yang orang kata tak sedap, bagi aku sedappp jer.. Tak caya tengok menu makanan aku untuk supper saja ni.., blom tengok menu dinner ngan lunch aku lagi tuuuu...




So macam mana la aku nak DIET!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Disclaimer

Artikel di sini hanya kompilasi tulisan dan luahan hati sendiri. Justeru itu, saya tidak dapat menjawab sebarang pertanyaan profesional berkaitan kesihatan, kaunseling rumahtangga mahupun undang-undang dan hal ehwal agama yang mendalam. Anda dinasihatkan untuk mendapatkan bantuan pakar dalam bidang berkaitan bagi masalah yang dialami. Terima Kasih..

Protected by Copyscape Online Plagiarism Checker