RUANGAN KELUARGA KITA

Blog ini pada asalnya adalah bertujuan untuk tatapan kami sekeluarga tapi kini ianya menjadi aset penting untuk aku membuat contengan-contengan disini..

Semoga blog aku ini akan menjadi tatapan untuk anak-anak aku suatu hari nanti



Wednesday, September 1, 2010

Old Introduction to my blog

Aku bercadang nak tukar layout blog aku ni sambil ubah, trim  dan edit apa2 yang patut tapi sayang la plak nak edit benda2 ni.. so baik aku simpan wat kenangan aku.

Semoga blog aku ini akan menjadi tatapan untuk anak-anak aku suatu hari nanti



My lifestream. Stay updated with me.

Dedikasi

Blog ini pada asalnya hanyalah untuk tatapan kita sekeluarga.
Khas Untuk Suami Tersayang : Badri Bin Mohd Zin berserta anak-anak yang amat ibu kasihi : Intan Nurliyana Binti Badri, Mohamad Nasrul Danish Bin Badri, Intan Nursyazwani Binti Badri dan Mohamad Akhil Danish Bin Badri.

Last updated on: July 2010

About My Blog

Alhamdullilah setelah bersusah payah aku godek2 internet ni dan pelbagai try and error yang dah aku buat akhirnya siap la jugak blog keluarga kami ini. Blog ini pada asalnya adalah bertujuan untuk tatapan kami sekeluarga dan mungkin juga beberapa makhluk yang aku benarkan untuk access bersama. Blog ini juga bukanlah bertujuan untuk mengaibkan sesiapa mahupun untuk meninggikan diri sendiri walaupun aku tahu sememangnya aku juga termasuk dalam golongan-golongan wanita yang tinggi, langsing dan slim.."Perasaan..." (Tapi itu dulu..). Kini aku jadi lebih rendah dari yg sepatutnya kerana tubuh badanku kini sedang melebar... heee..heeeee

Ya Allah sesungguhnya
Aku lemah tanpa petunjukMu
Aku buta tanpa bimbinganMu
Aku cacat tanpa hidayahMu
Aku hina tanpa rahmatMu

Artikel-artikel disini ditulis oleh aku sendiri dan ianya ditulis dengan gaya lengok penulisan aku sendiri.. so ikut suka hati aku la nak tulis macam mana pun.. Aku bukanlah penulis yang berbakat sebab seingat aku, semasa menjadi pelajar sekolah, subjeck bahasa melayu la yang paling buat aku mengantuk, takut, gerun dan asyik rasa nak ponteng je kalau boleh (tapi tak boleh.. nanti cikgu marah!!) especially bila tiba turn kena wat karangan.. Otak aku mesti cramp punyer.....



Terbaru di blog aku ni, aku muatkan juga koleksi resepi , lagu dan cerita pilihan mengikut selera anak tekak, anak telinga dan anak mata aku dan juga koleksi petua sejagat untuk kegunaan sekeluarga (di bawah headline PILIHANKU) .. Ni sumer bukan 100% original dari aku. Kalau tak, dah lama aku jadi mak dukun tak yah susah2 gi sepital. Di harapkan blog aku ni dapat memberi sedikit hiburan, manfaat dan juga mengurangkan rasa boring tahap cipan kepada semua yang membaca.

My Profile

My Photo
atikah_ar (IkaAR)
Ipoh, Perak, Malaysia
I love 'love', speed and power.. Married to a loving and sweetest man and mother to two lovely princess and two handsome and brave little superheroes.
View my complete profile

My Family's Members




My Family Tickers

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

MY FAVORITE VIDEO :Wonder Girl-Nobody

The Best Photo of This Week

The Best Photo of This Week
Ibu dan Akhil

1 comment:

  1. A� The rectangular shape and the bolted studs, which accent the tank watches, came from the styling of the Army
    tanks, of that time. Also a person can buy varied amounts of vouchers,
    so it can be ten pounds worth or fifty pounds worth depending on what one
    wishes to spend. The company was his legacy and he taught his sons the art of watch making as well.


    My homepage ... Http://Faceovl.Com

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Disclaimer

Artikel di sini hanya kompilasi tulisan dan luahan hati sendiri. Justeru itu, saya tidak dapat menjawab sebarang pertanyaan profesional berkaitan kesihatan, kaunseling rumahtangga mahupun undang-undang dan hal ehwal agama yang mendalam. Anda dinasihatkan untuk mendapatkan bantuan pakar dalam bidang berkaitan bagi masalah yang dialami. Terima Kasih..

Protected by Copyscape Online Plagiarism Checker