RUANGAN KELUARGA KITA

Blog ini pada asalnya adalah bertujuan untuk tatapan kami sekeluarga tapi kini ianya menjadi aset penting untuk aku membuat contengan-contengan disini..

Semoga blog aku ini akan menjadi tatapan untuk anak-anak aku suatu hari nanti



Saturday, October 30, 2010

Blackout kejap!!!



Issskkk... !! Fed up betul la...!!!! Tensennya !! Boringnya!! benci je rasanya bila jadi camni.. Ada ke patut perkara camni boleh terjadi kat aku yang penyayang dan murah hati ni.. ada ke patut????







Aku benci bila aku tgh berkobar-kobar nak update blog aku ni tapi takde idea pulak yg nak terbang masuk dalam kepala otak aku ni...
.






Black out kejap otak aku ni!!!!!!










7 comments:

  1. kita geng la. graf kita pun dah naik.

    give me five*pap* tampar skrin je la .. hehe.

    ReplyDelete
  2. mayonis gaul dengan nasik mmg cara terbaik untuk mempelbagaikan teknik makan mayonis..lepas ni boleh try ganti durian dengan mayonis untuk buat sambla tempoyak..hehe

    ReplyDelete
  3. kita seropaaaaa...hahaha...mls nk pk...tp dlm hati sapa tau..hahhaa

    skrg pk bkn kurus nk cantik tp nk sihat la....

    ReplyDelete
  4. hahah,akak ni..sy pon samela..
    nak diet tp xleh gak,xkurag2 lgsg..hhehe..

    ReplyDelete
  5. CT: tul.. kita nak sihat je sebenarnya..
    nusha: ramai sgt la yg senasib.. huhuhu

    ReplyDelete
  6. hah, ni mmg mssalah besar,haha
    slamat berusaha ye

    ReplyDelete
  7. senang jew
    tengok d biggest loser
    ada mcm2 cara ntips tau! (^_^)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Disclaimer

Artikel di sini hanya kompilasi tulisan dan luahan hati sendiri. Justeru itu, saya tidak dapat menjawab sebarang pertanyaan profesional berkaitan kesihatan, kaunseling rumahtangga mahupun undang-undang dan hal ehwal agama yang mendalam. Anda dinasihatkan untuk mendapatkan bantuan pakar dalam bidang berkaitan bagi masalah yang dialami. Terima Kasih..

Protected by Copyscape Online Plagiarism Checker