RUANGAN KELUARGA KITA

Blog ini pada asalnya adalah bertujuan untuk tatapan kami sekeluarga tapi kini ianya menjadi aset penting untuk aku membuat contengan-contengan disini..

Semoga blog aku ini akan menjadi tatapan untuk anak-anak aku suatu hari nanti



Friday, October 29, 2010

Not In the Mood..


Hari ni aku betul2 xde mood..
Pasal apa??
Keta aku wat hal lagi ler..
Bosan.. bosan... dan bosan lagi..
Sebelum ni aku pernah gak MEMBEBEL DI PAGI HARI pasal keta aku ni jugak..
Hari ni pun sama tapi masalah yang berbeza

aarrrrrrrggggg... aku rasa cam nak menganas je....

2 comments:

  1. apa kata ko gi terbang dulu n then bawa balik idea tue.mana lar tau idea tue tersesat kat mana2..carik cepat!

    ReplyDelete
  2. bagus gak idea si biskut ni... weeeeee....a ku dah terbang.. wooooo tingginyer.... kecebek!! aku jatuh kebumi!!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Disclaimer

Artikel di sini hanya kompilasi tulisan dan luahan hati sendiri. Justeru itu, saya tidak dapat menjawab sebarang pertanyaan profesional berkaitan kesihatan, kaunseling rumahtangga mahupun undang-undang dan hal ehwal agama yang mendalam. Anda dinasihatkan untuk mendapatkan bantuan pakar dalam bidang berkaitan bagi masalah yang dialami. Terima Kasih..

Protected by Copyscape Online Plagiarism Checker